Hoppa till innehållet

Superlyx och reafynd i H&M:s nya butik

På torsdag öppnar H&M nya butikskoncept Afound i Stockholm. Affärsidén är att sälja ett utvalt sortiment av ”fynd”, där 30 procent av utbudet kommer från H&M:s egna kedjor. Allt är nedsatt i genomsnitt 50 procent. Afound kommer också sälja riktiga lyxmärken – till exempel har den välkända Parisbutiken Colettes hela lager köpts upp.
FYNDLÄGE. I veckan slår H&M:s nya koncept Afound upp dörrarna på Drottninggatan i Stockholm. Fredrik Svartling, vd, och Mattias Ekberg ligger bakom projektet som har pågått i tre år.
FYNDLÄGE. I veckan slår H&M:s nya koncept Afound upp dörrarna på Drottninggatan i Stockholm. Fredrik Svartling, vd, och Mattias Ekberg ligger bakom projektet som har pågått i tre år.Foto: Jack Mikrut

Nyhetsbrevet Toppnyheter

Måndag – söndag, 1–3 utskick om dagen

I nyhetsbrevet Toppnyheter får du de absolut viktigaste och senaste näringslivsnyheterna när de händer – direkt i din inkorg. Brevet skickas 1-3 gånger om dagen, alla dagar i veckan.

Genom att skicka din e-postadress godkänner du vår behandling av dina personuppgifter.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill du bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1180kr
Prenumerera