Hoppa till innehållet

Omstart för Cheap Mondays grundare

Efter att ha sålt Weekday, och resten av modeimperiet, till H&M lämnade paret Linda och Adam Friberg branschen. Men nu är de tillbaka med varumärket Avavav som går på tvärs med dagens klädindustri.
GRAFISKT. Varumärkesnamnet Avavav har Linda och Adam Friberg valt för att det är ”snyggt med repetition”.
GRAFISKT. Varumärkesnamnet Avavav har Linda och Adam Friberg valt för att det är ”snyggt med repetition”.Foto: Joey Abrait

Nyhetsbrevet Toppnyheter

Måndag – söndag, 1–3 utskick om dagen

I nyhetsbrevet Toppnyheter får du de absolut viktigaste och senaste näringslivsnyheterna när de händer – direkt i din inkorg. Brevet skickas 1-3 gånger om dagen, alla dagar i veckan.

Genom att skicka din e-postadress godkänner du vår behandling av dina personuppgifter.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill du bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1180kr
Prenumerera