Hoppa till innehållet

Så blev Ganni hetast i Skandinavien

Ditte och Nicolaj Reffstrup tog över det lilla danska varumärket Ganni 2009. Tio år senare omsätter de över en halv miljard kronor och har sålt ­hälften av företaget till LVMH-ägda L Catterton. Nyckeln till framgång: ”Vi är osäkra över­presterare.”
Ganni i Köpenhamn. Ditte och Nikolaj Reffstrup.
Ganni i Köpenhamn. Ditte och Nikolaj Reffstrup.Foto: Lars Jansson
Pernille Teisbaek – i den gröna klänningen som orsakade köprusch.
Pernille Teisbaek – i den gröna klänningen som orsakade köprusch.
Ganni i Köpenhamn. Ditte och Nikolaj Reffstrup.
Ganni i Köpenhamn. Ditte och Nikolaj Reffstrup.Foto: Lars Jansson

Nyhetsbrevet Toppnyheter

Måndag – söndag, 1–3 utskick om dagen

I nyhetsbrevet Toppnyheter får du de absolut viktigaste och senaste näringslivsnyheterna när de händer – direkt i din inkorg. Brevet skickas 1-3 gånger om dagen, alla dagar i veckan.

Genom att skicka din e-postadress godkänner du vår behandling av dina personuppgifter.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill du bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1180kr
Prenumerera