Hoppa till innehållet

Klädjätten vänder blad

Två år av hemlighetsmakeri är över. Di Weekend har fått en förhandsvisning av H&M:s nya projekt Arket, som lanseras i dagarna. En ny internationell butikskedja med medvetet avskalad design.

FÖR FOLK I FARTEN. Arkets kreativa chef Ulrika Bernhardtz visar upp konceptet. I butikerna kommer kläder, accessoarer och hemprylar att samsas. För första gången inom H&M-gruppen kommer man också att lansera ett kafé.
FÖR FOLK I FARTEN. Arkets kreativa chef Ulrika Bernhardtz visar upp konceptet. I butikerna kommer kläder, accessoarer och hemprylar att samsas. För första gången inom H&M-gruppen kommer man också att lansera ett kafé.

Nyhetsbrevet Toppnyheter

Måndag – söndag, 1–3 utskick om dagen

I nyhetsbrevet Toppnyheter får du de absolut viktigaste och senaste näringslivsnyheterna när de händer – direkt i din inkorg. Brevet skickas 1-3 gånger om dagen, alla dagar i veckan.

Genom att skicka din e-postadress godkänner du vår behandling av dina personuppgifter.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill du bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1180kr
Prenumerera