Hoppa till innehållet

Segling_ »Vi går ’all in’ i damklassen«

Patrik Svensson, regionchef för Nordea i Västsverige, har varit drivande för att ­storbanken gått in som ny titelsponsor för damklassen Women’s Trophy i Match Cup Sweden. Han bor själv i Göteborgs skärgård, men har inte suttit i en segelbåt på 20 år.
Patrik ­Svensson svarar på 21 snabba frågor.
Patrik ­Svensson svarar på 21 snabba frågor.Foto: Evelina Carborn

Nyhetsbrevet Toppnyheter

Måndag – söndag, 1–3 utskick om dagen

I nyhetsbrevet Toppnyheter får du de absolut viktigaste och senaste näringslivsnyheterna när de händer – direkt i din inkorg. Brevet skickas 1-3 gånger om dagen, alla dagar i veckan.

Genom att skicka din e-postadress godkänner du vår behandling av dina personuppgifter.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill du bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1180kr
Prenumerera