Hoppa till innehållet

En ny sorts skivbolag växer fram i branschens ruiner

Musik i dag handlar mer om kommunikation än försäljning, skriver Jan Gradvall i en krönika.

Sakarias har aldrig varit den sortens artist som nöjer sig med att bara göra musik.
Sakarias har aldrig varit den sortens artist som nöjer sig med att bara göra musik.Foto: Foto: Christian Gustavsson

Nyhetsbrevet Toppnyheter

Måndag – söndag, 1–3 utskick om dagen

I nyhetsbrevet Toppnyheter får du de absolut viktigaste och senaste näringslivsnyheterna när de händer – direkt i din inkorg. Brevet skickas 1-3 gånger om dagen, alla dagar i veckan.

Genom att skicka din e-postadress godkänner du vår behandling av dina personuppgifter.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill du bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1180kr
Prenumerera