Hoppa till innehållet

DHL-tröjans genomslag är obegripligt

Om något plagg definierade 2016 är det märket Vetements t-shirt från vårkollektionen med DHL tryckt över bröstet, skriver Linda Leopold i en krönika.

Eftertraktad. Vetements DHL-tröja blev årets modesnackis.
Eftertraktad. Vetements DHL-tröja blev årets modesnackis.

Nyhetsbrevet Toppnyheter

Måndag – söndag, 1–3 utskick om dagen

I nyhetsbrevet Toppnyheter får du de absolut viktigaste och senaste näringslivsnyheterna när de händer – direkt i din inkorg. Brevet skickas 1-3 gånger om dagen, alla dagar i veckan.

Genom att skicka din e-postadress godkänner du vår behandling av dina personuppgifter.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill du bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1180kr
Prenumerera