Hoppa till innehållet

 Daterad värsting

Jag kör BMW M760Li xDrive från Stockholm till Göteborg och tillbaka. Det är en resa som ger upphov till djupa filosofiska funderingar, som går ungefär så här: Själva instrumentet är det inget fel på. Frågan är i stället om musiken ligger rätt i tiden.

INGA ÖVERRASKNINGAR. Interiören är mycket typisk BMW, väldigt traditionell och i behov av modernisering. Bara några få detaljer skvallrar om att det rör sig om en M-modell – som det blå fotstödet. Att det finns en V12-motor under huven råder det ingen tvekan om – även om tekniken är väl dold under plast. Motorn är på 6,6 liter och 610 hk. Blå bromsok är också unika för M-modellen.
INGA ÖVERRASKNINGAR. Interiören är mycket typisk BMW, väldigt traditionell och i behov av modernisering. Bara några få detaljer skvallrar om att det rör sig om en M-modell – som det blå fotstödet. Att det finns en V12-motor under huven råder det ingen tvekan om – även om tekniken är väl dold under plast. Motorn är på 6,6 liter och 610 hk. Blå bromsok är också unika för M-modellen.Foto: Amanda Lindgren
INGA ÖVERRASKNINGAR. Interiören är mycket typisk BMW, väldigt traditionell och i behov av modernisering. Bara några få detaljer skvallrar om att det rör sig om en M-modell – som det blå fotstödet. Att det finns en V12-motor under huven råder det ingen tvekan om – även om tekniken är väl dold under plast. Motorn är på 6,6 liter och 610 hk. Blå bromsok är också unika för M-modellen.Foto: Håkan Matson
INGA ÖVERRASKNINGAR. Interiören är mycket typisk BMW, väldigt traditionell och i behov av modernisering. Bara några få detaljer skvallrar om att det rör sig om en M-modell – som det blå fotstödet. Att det finns en V12-motor under huven råder det ingen tvekan om – även om tekniken är väl dold under plast. Motorn är på 6,6 liter och 610 hk. Blå bromsok är också unika för M-modellen.Foto: Håkan Matson
INGA ÖVERRASKNINGAR. Interiören är mycket typisk BMW, väldigt traditionell och i behov av modernisering. Bara några få detaljer skvallrar om att det rör sig om en M-modell – som det blå fotstödet. Att det finns en V12-motor under huven råder det ingen tvekan om – även om tekniken är väl dold under plast. Motorn är på 6,6 liter och 610 hk. Blå bromsok är också unika för M-modellen.Foto: Håkan Matson
INGA ÖVERRASKNINGAR. Interiören är mycket typisk BMW, väldigt traditionell och i behov av modernisering. Bara några få detaljer skvallrar om att det rör sig om en M-modell – som det blå fotstödet. Att det finns en V12-motor under huven råder det ingen tvekan om – även om tekniken är väl dold under plast. Motorn är på 6,6 liter och 610 hk. Blå bromsok är också unika för M-modellen.
INGA ÖVERRASKNINGAR. Interiören är mycket typisk BMW, väldigt traditionell och i behov av modernisering. Bara några få detaljer skvallrar om att det rör sig om en M-modell – som det blå fotstödet. Att det finns en V12-motor under huven råder det ingen tvekan om – även om tekniken är väl dold under plast. Motorn är på 6,6 liter och 610 hk. Blå bromsok är också unika för M-modellen.Foto: Håkan Matson

Nyhetsbrevet Toppnyheter

Måndag – söndag, 1–3 utskick om dagen

I nyhetsbrevet Toppnyheter får du de absolut viktigaste och senaste näringslivsnyheterna när de händer – direkt i din inkorg. Brevet skickas 1-3 gånger om dagen, alla dagar i veckan.

Genom att skicka din e-postadress godkänner du vår behandling av dina personuppgifter.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare

Om du är prenumerant behöver du logga in för att fortsätta. Vill du bli prenumerant kan du läsa Di Digitalt för 197 kr inkl. moms de första 3 månaderna.

spara
1180kr
Prenumerera